MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ 

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

 

1- TARAFLAR

 

1.1- SATICI:

 

Ünvanı : İnter Teknolojik Yapılar İnşaat A.Ş.(Asian)

 

Adresi : Ahlatlıbel, 1824. Cd. NO:117, 06805 Çankaya/Ankara

Telefon : 0(312)489 11 46

E-mail: info@interteknolojikyapilar.com

 

1.2- ALICI:Adı/Soyadı/Ünvanı : ________________

 

Adresi:____________________________________

 

 2- KONU

 

İşbu sözleşmenin konusu, ALICI'nın SATICI'ya ait www.asian.com internet sitesinden elektronik ortamda siparişini yaptığı aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.

ALICI, İşbu sözleşme ile aşağıdaki hususlarda açık, anlaşılır ve internet ortamına uygun şekilde satıcı

tarafından bilgilendirildiğini, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında mal sipariş verdiğini

is bu sözleşme hükümlerince kabul, beyan ve taahhüt eder.

• Satıcının isim, unvan, açık adres, telefon, MERSİS numarası ve diğer erişim bilgileri

• Satışa konu malın temel nitelikleri, vergiler dahil olmak üzere satış fiyatı, ödeme sekli, teslimat koşulları ve masrafları

• Satışa konu mal ile ilgili tüm ön bilgiler, “iade” ve “cayma” hakkının kullanılması ve bu hakların nasıl

kullanılacağı,

• Şikayetlerini iletebileceği (açık adres, telefon, e-posta adresleri gibi) bütün iletişim kanalları ile itirazlarını iletebilecekleri resmi makamlar

• Uyuşmazlık hallerinde Alıcı’nın Satıcı’ya şikayetlerini iletebileceği iletişim bilgileri ile yasal başvurularını 6502 Sayılı Kanun'un ilgili hükümlerine uygun olarak İlçe/İl Hakem Heyetlerine ve Tüketici Mahkemeleri'ne yapabileceği konusunda açık, anlaşılır ve internet ortamına uygun şekilde satıcı tarafından bilgilendirildiğini, bu ön bilgileri elektronik ortamda onay kutusunu işaretleyerek teyit ettiğini ve sonrasında mal sipariş verdiğini is bu sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder. 

 

MADDE 3- SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN

Elektronik ortamda alınan ürün/ürünlerin cinsi ve türü, miktarı, marka/modeli, satış bedeli, ödeme şekli, teslim alacak kişi, teslimat adresi, fatura bilgileri, kargo ücreti aşağıda belirtildiği gibidir. Fatura edilecek kişi ile sözleşmeyi yapan kişi aynı olmak zorundadır. Sözleşmede yer alan alan bilgiler doğru ve eksiksiz olmalıdır. Bu bilgilerin doğru olmadığı veya noksan olduğu durumlardan doğacak zararlardan ALICI tek başına sorumlu olup, meydana gelecek zararları tamamıyla karşılamayı ALICI kabul, beyan ve taahhüt eder.

Ürün Açıklaması

Adet

KDV Dahil Tutar

Toplam Tutar

Kargo Bedeli

Ödeme Şekli

Ödenecek Toplam Tutar (KDV Dahil)

Madde 4. Satıcının Hak ve Yükümlülükler

SATICI, 6502 Sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkında Kanun, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği,

hükümleri uyarınca sözleşmede kendisine yüklenen edimleri mücbir haller dışında eksiksiz yerine getirmeyi kabul ve taahhüt eder.

Sistem hatalarından meydana gelen fiyat yanlışlıklarından https://www.asian.com sorumlu değildir. Buna istinaden SATICI, internet sitesindeki sistemden, dizayndan veya yasadışı yollarla internet sitesine yapılabilecek müdahaleler sebebiyle ortaya çıkabilecek tanıtım, fiyat hatalarından sorumlu değildir. Sistem hatalarına dayalı olarak ALICI SATICIDAN hak iddiasında bulunamaz.

 

5- GENEL HÜKÜMLER

 

5.1- ALICI, www.asian.com internet sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.

 

5.2- Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI'nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir.

 

5.3- Sözleşme konusu ürün, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz.

 

5.4- SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.

 

5.5- Sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu sözleşmenin elektronik ortamda onay kutusu işaretlenerek ALICI tarafından onaylanması ve ürün bedelinin ALICI'nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez ve/veya banka kayıtlarında iptal edilir ise ve/veya SATICI’NIN banka hesaplarına geçmezse, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

 

5.6- Ürünün tesliminden sonra ALICI'ya ait kredi kartının ALICI'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, ALICI'nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün 3 gün içinde SATICI'ya gönderilmesi zorunludur. Bu takdirde nakliye veya kargo giderleri ALICI'ya aittir.

 

5.7- SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI'ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini, ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI'nın siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 10 gün içinde kendisine ödeme yöntemine uygun olarak iade edilir(Havale ise havale ile, kredi kartı ise kredi kartına iade edilir).

 

5.8- Garanti belgesi ile satılan ürünlerden arızalı veya bozuk olanlar, garanti şartları içinde gerekli onarımın yapılması için SATICI'ya gönderilebilir, bu takdirde kargo giderleri SATICI tarafından karşılanacaktır.

 

MADDE 6- CAYMA HAKKI

 

ALICI, sözleşme konusu ürürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 gün içinde cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde SATICI'ya faks, email veya telefon ile bildirimde bulunulması ve ürünün 6. madde hükümleri çercevesinde kullanılmamış veya hasar görmemiş ve ürünün orijinal ambalajıyla iade edilmiş olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3.kişiye veya ALICI'ya teslim edilen ürünün SATICI'ya gönderildiğine ilişkin kargo teslim tutanağı örneği ile fatura aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden 14 gün içinde ürün bedeli ALICI'ya iade edilir. Fatura aslı gönderilmez ise KDV ve varsa sair yasal yükümlülükler iade edilemez. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli SATICI tarafından karşılanır.

 

MADDE 7- CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER

 

Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler, tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, kozmetik, hijyen ürünleri, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler için cayma hakkı kullanılamaz. Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır

-Her türlü yazılım ve programlar-DVD, VCD, CD ve kasetler-Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b)-Hür türlü kozmetik ürünleri- silikon ürünler, aksesuar , takı, kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini hijyen dolayısıyla değişim ya da iade yapılamamaktadır.

 

MADDE 8- YETKİLİ MAHKEME

 

İşbu sözleşmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile ALICI'nın veya SATICI'nın yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. Siparişin gerçekleşmesi durumunda ALICI işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.

 

SATICI İnter Teknolojik Yapılar İnşaat A.Ş. (Asian)

 

ALICI